Intrebari frecvente

Întrebări frecvente 

Mai jos veţi găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări.

Explicarea detaliată a unor termeni, respectiv prezentarea completă a sistemului Shopping Center Network o veţi putea viziona – zilnic cu începere de la orele 18 – în cadrul conferinţelor web accesabile de pe pagina noastră (după pornire).

 Ce este Shopping Center Network?

Shopping Center Network® este o comunitate care îi uneşte pe cumpărători şi comercianţi într-o reţea de cumpărare, în care toţi prezenţi se ajută unii pe alţii.

Cât costă înregistrarea?

Calitatea de membru al Shopping Center Network® este gratuită. Nu există taxă de intrare, nici taxe lunare etc. Tot ceea ce se leagă de calitatea de membru este gratuită şi fără obligaţii. AVEŢI DOAR DE CÂŞTIGAT!

Există obligaţii la inregistrare? 

Nu există obligaţii la înregistrare, nici cumpărături obligatorii, nici termeni limită obligatorii, nu este obligatorie prezenţa la seminarii şi prezentări etc. Dacă însă veţi descoperi în Shopping Center Network® posibilitatea de a face afaceri, atunci vă recomandăm să luaţi parte la trainingurile noastre şi la conferinţele web live. Echipa noastra este plină de idei noi şi prezentatori de clasă!

Ce este activarea biroului web?

Imediat după înregistrare (www.scnetworld.com) veţi primi automat un e-mail de la Shopping Center Network®, care conţine datele de înregistrare, respectiv un link cu care vă puteţi activa biroul web. Trebuie doar să faceţi click pe linkul respectiv sau să-l copiaţi în căsuţa de căutare.

Activarea biroului web va porni un proces de control pentru a verifica dacă adresa de e-mail şi datele de înregistrare sunt valide.  

Nu s-a activat biroul web, ce este de făcut?

Trimiteţi un e-mail de pe adresa Dvs. înregistrată către info@scnetromania.com cu următorul mesaj: Vă rog să-mi activaţi biroul web. IMPORTANT: Pentru moment, NU este nevoie activarea biroului web, el activandu-se imediat dupa inregistrare.

Unde îi voi găsi pe Partenerii de produse?

Despre Partenerii de produse autohtoni vă puteţi informa pe pagina noastră web www.scnetworld.com, in partea stanga la meniul "Parteneri". Toţi Clienţii permanenţi înregistraţi vor fi anuntati prin e-mail dupa inregistrarea de noi parteneri comerciali.

Dezvoltare internaţională şi Parteneri de produse externi? 

Shopping Center Network are un regulament strict cu vedere la aderarea unor ţări. Pentru ca Shopping Center Network să-şi înceapă şi activitatea internaţională este nevoie de oferta potrivită a partenerilor de produse şi un număr suficient de clienţi permanenţi – bazat pe preinregistrare. Firma parteneră locală poate contribui la dezvoltarea economică a ţării respective prin creşterea numărului Clienţilor permanenţi şi a Partenerilor de produse, respectiv a activităţii acestora. Acordul de parteneriat a Shopping Center Network permite ca proprietarii din ţara respectivă să gestioneze liber pe piaţa internă.

Cum voi beneficia de reduceri?

Clienţii permanenţi şi Partenerii de produse, utilizatori ai reţelei Shopping Center Network beneficiază de reduceri după fiecare cumpărare. 1% din această reducere va fi bonificată de Shopping Center Network pentru Dvs. după cumpărare, 4X0,5% va fi comision de recomandare, iar restul va fi virat în contul Dvs. de reduceri.

De ce nu voi beneficia imediat de reducerea de cumpărare?

Deoarece cele mai multe reduceri efective sunt oferite de sistemul Shopping Center Network, veţi beneficia mai curând sau mai târziu de mult mai mulţi bani decât aţi realiza cu reducerea respectivă, deoarece asta este esenţa Shopping Center Network! În loc de 10% reducere veţi putea beneficia de returnarea a chiar 80% din suma cheltuită pe cumpărături!  

Cum voi obţine venituri?

 În cadrul Shopping Center Network se pot obţine venituri pe mai multe căi, fapt prezentat elocvent de planul de marketing al firmei. Se pot obţine venituri din reduceri, din comisioane de recomandare pe 4 nivele, din PP şi PP Bonus sub formă de cash şi vouchere şi din comisioane de carieră la nivele infinite.

Câţi bani se pot câstiga?

 Beneficiaţi de avantaje chiar dacă doar vă faceţi cumpărăturile! Dacă vă alăturaţi în construirea sistemului, atunci depinde de cât timp veţi munci. Pe pagina noastră web veţi găsi materiale audio şi video privind însuşirea sistemului. Consultaţi pagina noastră web şi downloadaţi prezentările noastre Power Point!

Cum pot obţine venituri din Poziţiile Binare (PB)?

 Cel mai rapid mod de a obţine venituri în Shopping Center Network este acumularea reducerilor Dvs. din cumpăraturi, şi introducerea de PB din acestea în sistem. Apoi se produce acţionarea PB în arborele binar, pentru a vă produce cash şi vouchere pentru Dvs. Pentru mai multe detalii vedeţi planul de marketing ce se poate downloada de pe pagina naostră web.

Reţeaua Shopping Center Network se aseamănă cu un sistem piramidal sau cu un joc de pilot?

Nu, Shopping Center Network nu este nici un joc pilot, nici un sistem piramidal.
Toate veniturile sunt date de comercializarea efectivă generată la Partenerii comerciali, adică de reducerile validate la cumpărarea produselor sau a serviciilor.
Valoarea bonului achitat în prealabil de asemenea va fi valorificată la Partenerul comercial. Sistemul Shopping Center Network este în concordanţă cu legislaţia în vigoare.
Funcţionarea sa este cu totul legală, şi nu prezintă riscuri de nici un fel pentru membrii săi.

Ce fel de avantaje se pot obţine prin inscrierea Clienţilor permanenţi din ţările vecine (Ungaria, Bulgaria, Moldova, Ucraina) sau mai îndepărtate în Shopping Center Network? 

În acele ţări vecine, unde firma de parteneriat al Shopping Center Network încă nu şi-a început activitatea, membrii înregistraţi au posibilităţi mai limitate de cumpărare în comparaţie cu ţările în care Shopping Center Network funcţionează deja. Acest lucru înseamnă că nu se poate continua această afacere la scară mai mare până când nu vom găsi conducători dispuşi să pornească afacerea într-o ţară anume şi să creeze condiţiile proprii pentru afaceri. Dacă vom găsi un asemenea conducător, atunci îi vom asigura tot ajutorul nostru.

 În planul de dezvoltare al Shopping Center Network se regăsesc toate ţările europene, dar încă nu avem informaţii despre ordinea în care vom deschide piaţa internaţională.

De ce este nevoie de Codul Numeric Personal (CNP) în cadrul înregistrării?

În sistemul nostru bonul valoric este un mod de plată, care poate fi folosit atât sub formă printată cât şi online. Pentru combaterea abuzului şi a falsificării este nevoie de identificarea proprietarului bonului, totodată Partenerul de produse trebuie să aibă posibilitatea de a ne identifica pe noi, cumpărătorii, prin prezentarea unuia dintre documentele noastre de identificare. Este mai practic folosirea acestui număr de identificare în locul datei de naştere. Noi vom gestiona numărul Dvs. de identificare şi datele Dvs. personale cu discretia necesara, şi nu le vom dezvălui unei terţe părţi în alte scopuri sau interese.

Inregistreaza-te Imediat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogger